Digimarkkinoinnin pelikirja: kaikki mitä sinun täytyy tietää digimarkkinoinnin strategisesta suunnittelusta.

 

Eikö digimarkkinointi tuo tuloksia? Vika löytyy usein perusteista – pitkäjänteinen strategia on väärä tai puuttuu kokonaan.

Jotta markkinoinnin pelikentällä voi menestyä, täytyy tietää, mitä siellä on ylipäätään tekemässä. Ilman strategiaa ei ole suuntaa. Siksi laadimme tämän markkinointipäättäjille suunnatun oppaan, joka auttaa sinua luomaan aidosti toimivan digistrategian.

Lataa digimarkkinoinnin pelikirja

redland-digipelikirja-landingpage (1)

Digimarkkinoinnin pelikirja pähkinänkuoressa:

 

✅Laita ensin perusasiat kuntoon.
✅Määrittele tavoitteille lukumääräiset mittarit ja sivustolle tärkeimmät konversiopisteet.
✅Määrittele kohderyhmät: keitä puhutellaan ja kenelle halutaan markkinoida.
✅Sukella syvälle kohderyhmäsi ajatusmaailmaan.
✅Seuraa, analysoi ja optimoi mainontaa jatkuvasti.
✅Pohdi, onko yrityksesi digitaalisessa markkinoinnissa paras näkökulma brändillinen vai taktinen.
✅Pohdi, millainen on nykyinen mediamix ja miten siitä saisi vielä toimivamman.
✅Pohdi, millaisilla uusilla keinoilla voisit tavoittaa kohderyhmiä

 

redland-digipelikirja-landingpage

Varaa ilmainen konsultaatio

Tarvitsetko apua esimerkiksi markkinoinnin tavoitteiden asettamisessa, kohderyhmien määrittelyssä tai kanavastrategian luomisessa?

Tarvitset vain 30 minuuttia nykytilanteen kartoitukseen. Varaa alta sinulle sopiva aika ja jutellaan!

 

raino_www_518x518px_2019

RAINO LEPISTÖ

New Business Manager, osakas
+358 45 114 5296
raino.lepisto@redland.fi

MarkoLeskinen_www_518x518px_2021

MARKO LESKINEN

Digital Strategist
+358 40 527 8283
marko.leskinen@redland.fi